Refund policy
Livrare comandă
Plata pentru transport este separată în funcție de destinație, nu este gratuită!Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon din magazin: (0749) 174 253.
Livrarea produselor se va face prin curierat rapid, Fan Courier. Transportul este gratuit pentru toate comenzile mai mari de 200 lei în București și în toată țara doar prin livrare cu curierul rapid! La cerere se poate folosi, dacă este posibil, metoda de livrare dorită, cu mențiunea că eventualele costuri suplimentare se vor reflecta în prețul produsului achiziționat sau vor fi suportate separat de către client.
Produsele comandate vor fi ambalate și vor fi marcate cu datele expeditorului, astfel încât să nu fie dezvăluit conținutul acestora.
De regulă, produsele vor părăsi depozitul nostru în termen de 24 de ore, dacă sunt în stoc.
Termenul de livrare a produselor achiziționate de la societatea noastră este, de regulă, între 2 zile și 14 zile dacă produsele comandate nu sunt în stoc, din momentul înregistrării comenzii.
Nu se acceptă nicio reclamație pentru daune cauzate de depășirea termenului de livrare.
PLATA
Firebox livrează în toată România cu plata pe site-ul nostru prin card online.
Costurile de transport sunt suportate parțial sau integral de către compania noastră în funcție de opțiunea de livrare și de valoarea comenzii, așa cum este specificat în secțiunea de livrare de pe site.
Drepturi de proprietate
Produsele livrate rămân în proprietatea Firebox până la efectuarea plății integrale.
Retur
Firebox garantează clienților dreptul de a returna produsele în termen de 14 zile de la primire, cu condiția ca produsele să fie sigilate. Returul se poate face din secțiunea: account.firebox.ro .
Produsele pot fi înlocuite cu alte produse de valoare echivalentă sau mai mare sau se poate solicita o rambursare. În acest caz, clientul va suporta costurile de transport de returnare.
Contractul de vânzare-cumpărare încetează să mai fie valabil dacă, în termen de 14 zile de la primirea comenzii, clientul face uz de dreptul său de a returna comanda.
Intenția de returnare a comenzii este luată în considerare numai dacă, în acest termen de 14 zile, clientul a trimis produsele la adresa menționată pe coletul din dreapta expeditorului, împreună cu factura originală și și-a făcut cunoscută în prealabil intenția în scris prin intermediul interfeței de contact a site-ului web.
De asemenea, pentru a elimina orice posibilitate de eroare în transmiterea mesajului, trebuie să ne contactați telefonic la numerele afișate în interfața de contact (0749) 174 253.
Clientul este obligat să returneze produsele care fac obiectul reclamației. În cazul în care acestea au fost deja plătite, suma va fi rambursată în cel mai scurt timp posibil.
Dreptul de returnare a produselor comercializate de Firebox NU există în cazul:
- produse care, din motive de igienă, nu pot fi returnate, în special cele care intră în contact cu pielea și/sau organele intime, orice fel de vibratoare, dildo-uri, masturbatoare, păpuși gonflabile, pompe de vid, manșete, inele și jucării erotice, lenjerie intimă și toate produsele de lenjerie intimă care includ un set de colanți.
- articolele sexuale care nu mai pot fi considerate igienice din cauza dezinsecției, indiferent dacă au fost sau nu folosite.
- În cazul produselor sub formă de seturi sau sortimente, acestea vor fi returnate integral, chiar dacă reclamația se referă la un singur articol din set sau sortiment.
- Lenjerie intimă de orice fel
Costurile de transport de returnare sunt suportate de către client.
GARANȚIA PRODUSULUI
Produsele achiziționate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția obișnuită a fiecărei mărci.
În cazul apariției unui defect în timpul perioadei de garanție, vom proceda după cum urmează:
- a) incidentul este semnalat telefonic la adresa (0749) 174 253, veți trimite produsul prin curierat rapid la adresa indicată de personalul Firebox, iar acesta vă va fi returnat după ce a fost reparat sau înlocuit în același mod (curierat rapid);
- b) plata transportului produsului de la client la depozitul nostru este în responsabilitatea clientului, iar livrarea produsului reparat sau înlocuit este în responsabilitatea Firebox.
- c) atunci când repararea sau înlocuirea nu este posibilă, clientul poate alege să returneze suma plătită sau să obțină un alt produs disponibil din aceeași categorie.
- d) produsele defecte care se încadrează în termenii necesari pentru obținerea garanției vor fi înlocuite cu același model, iar dacă acesta nu se află în stoc va fi înlocuit cu un produs cu caracteristici similare. În cazul în care nu este posibilă înlocuirea cu un produs echivalent, acesta va fi înlocuit cu un produs de o categorie superioară.
- e) produsele defecte vor fi trimise de către client, împreună cu factura în original, la adresa specificată pe colet în dreptul expeditorului
- f) în cazul în care Firebox nu este în măsură să înlocuiască produsele, clientului i se va restitui valoarea acestora.
Colete necolectate și returnate
Colete trimise și nereturnate în termen de 7 zile de la biroul Fan Courier. În acest caz, clientul nu este scutit de obligația de a achita factura. Cheltuielile cauzate de expedierea returnată vor fi taxate și adăugate la factura comenzii returnate. În acest caz, Firebox își rezervă dreptul de a solicita plata integrală în avans, atât pentru reexpedierea coletului returnat, cât și pentru comenzile ulterioare.
Firebox a va contacta fiecare client prin telefon și/sau e-mail, data la care coletul a fost depus la oficiul poștal. Reclamațiile privind lipsa de notificare din partea oficiului poștal nu vor fi acceptate.
Daune la transport
În cazul în care se constată că bunurile primite au fost deteriorate în timpul transportului, clientul este obligat să revendice aceste daune de la compania de curierat care a livrat coletul.